Vancouver Island 2

26 juli 2015 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

23 Jul. Vandaag geprobeerd om de trail te vinden die ons naar een gecrashed vliegtuig uit de 2 wereldoorlog zou brengen. Bij de parkeerplaats moesten we naar links en bij een bepaalde telefoonpaal met een fles "Jack Daniels" moesten we dan het bos in. Helaas we hebben het niet gevonden ! toen maar bij "Scooner Cove" het bos in voor een. Wandeling van 20-25 min door het bos en toen uitgekomen bij het strand ! Hier hebben we lekker in het zonnetje gelopen voor 1,5 uur en toen weer 25 min door het bos over vlonders en trappetjes terug naar de parkeerplaats. Na deze wandeling naar Ucluelet voor de lunch op de picknick tafel met een wijntje en een biertje ! En toch weer zin om na dit een trail te lopen van 2,6 km langs de rotsen aan het strand. Terug in Tofino gestopt voor de "Happy Hour" de ober wist precies waar de "Bomber Trail was ..... Bij de parkeerplaats naar RECHTS en bij de 15e telefoonpaal het bos in , helaas vandaag geen tijd meer maar de volgende dag voor we naar Victoria gaan toch nog even er naar toe. S'avonds weer heerlijk gegeten en om 23.00 in bed.