Tofino naar Victoria

26 juli 2015 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

24 Juli   Om 7.30 uur opgestaan want we zouden vroeg de "Bomber Trail" gaan lopen. Maar helaas het goot van de regen en dat zou geen pretje zijn in het bos aangezien dit geen officeele trail is waar de visitor centers dus ook geen informatie over wilden geven. De eigenaar van ons Rovershol had echter een zeer uitgebreide omschrijving. Hopen dat het in de tijd dat we er aan zouden beginnen nog droog zou worden. Eerst maar even langs de supermarkt voor een vers broodje. In het hotel was wel ontbijt maar om 8.30 uur in de morgen hoeven wij geen wafels of pannekoeken en de hele keuken zat vol met gasten.na het ontbijt richting de parkeerplaats maar helaas het kwam nog steeds met bakken naar beneden . Maar inderdaad bij de 15e paal hing de fles "Jack Daniéls" . Onderweg gegeten op de zelfde campground als een paar dagen geleden. Na een half uurtje gestopt bij de "The Englishman falls" voor een kleine wandeling van 35 minuten naar de waterval. Verder van de dag lekker gereden op weg naar Victoria . Om 18.30 uur aangekomen in ons hotel een klein huisje met en kleine badkamer maar in elke kamer een router voor super snel internet ( daar zouden de andere een voorbeeld aan kunnen nemen ). Lekker gegeten in een oud engels landhuis.

1. Henny:
    28 juli 2015
    geen pretje nee op die versleten jlideltjes