Vancouver Island

23 juli 2015 - Tofino, Canada

22 Juli   Om 7.45 uur in de auto onderweg naar de ferry van BC Ferry's voor onze overtocht naar Vancouver Island. Gelukkig was er nog plaats en om 8.30 uur vertrokken we voor een overtocht van 1.45 uur. Na een half uurtje op het eiland kwamen we langs een zandsculpture event. Tot onze verbijstering waren er ook hollanders die er aan mee gedaan hadden.we kregen een muntje en die moesten we in een bak doen van wie wij dachten dat het beste was . Weer onderweg en na een tijdje weer in een andere verbazing terecht gekome ! Goat on the roof ..... Een restaurant / Italiaans winkeltje met allemaal geiten die op het dak leven. Na een genot van een ijsje en een uurtje rijden werd het toch weer tijd voor een wandeling ! Helaas de camera batterij was leeg maar langs een rivier met watervallen en Canyons. Hierna gestopt op de Campground voor een mee gebrachte lunch (  Subway ) incl wij tje en biertje. Hierna rechtsreeks naar het rovers hol " Tofino's Travellars Guesthouse" waar we de nacht hebben doorgebracht.het restaurant was lekker dicht bij dus we hebben een extra borrel gedronken!

1. Henny:
    25 juli 2015
    heel mooi allemaal maar vind het tijd dat jullie weer naar huis gaan hoor mis de bbq