Knik river Lodge

12 juli 2015 - Palmer, Alaska, Verenigde Staten

11Juli

De dag begon met een stevige bewolking en 11 graden ! Na een stevig ontbijt zijn we om 9.00 uur vertrokken naar de "Knik River Lodge" beheerd door Peter uit Nederland die hier al 29 Jaar woont waarvan 9 jaar in de Lodge. Om 12.00 uur aangekomen en een wandelingetje van een uur gemaakt aangezien de kamer nog nie klaar was nie. Om 13.20 vertrokken we met de Helikopter naar de Gletsjer waar de 32 Huskey's al op ons stonden te wachten. Wat een geweldige belevenis , eerst de tocht naar de gletsjer en toen een uur met de gereden. Daarna weer met de Heli heel laag over de Gletsjer terug naar de Lodge. We hoorde dat er deze dag de jaarlijkse  Fair and Farmers market was . Na 3 biertjes weer terug en na een heerlijke douche gegeten in de "Mongoolse Jurt"  je kon kiezen tussen een heerlijke vis soep of een spinazie salade , een Heilbot of filet Mignon en als toetje een chocolade mouse of een Worteltjes taart (  vies he . Om 21.30 uur stond de zon nog hoog aan de hemel dus nog een klein drankje genoten op ons terrasje. Om 22.30 oogjes dicht en snaveltjes toe !

1. Jos:
    12 juli 2015
    Wat ziet het er super uit en wat zal de vis lekker smaken zo vers